|
Svjećica za paljenje |
|
BOSCH |
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
BOSCH
0242229658 0 242 229 658
|
|
|
Godina proizvodnje do 03-1997, potreban broj komada 4
|
Nikal Razmak između elektroda 1,0 mm, Zatezni moment 28 Nm, Dimenzija navoja M 14 x 1,25, Duljina navoja 19 mm, Veličina ključa 20,8, Položaj iskre 6 mm, Broj utičnih kontakata 3 -polna(i)
|
|
Korisnički brojevi +4, 79084, WR 8 LT+, WR 8 LTC+
|
|
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
BOSCH
0242232505 0 242 232 505
|
|
|
Godina proizvodnje do 03-1997, potreban broj komada 4
|
Super 4 Razmak između elektroda 1,1 mm, Zatezni moment 28 Nm, Dimenzija navoja M 14 x 1,25, Duljina navoja 19 mm, Veličina ključa 20,8, Položaj iskre 5 mm, Broj utičnih kontakata 4 -polna(i)
|
|
Korisnički brojevi Blister N54 - WR 78 X, WR 78 X, WR78X
|
|
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
BOSCH
0242235663 0 242 235 663
|
|
|
Godina proizvodnje do 03-1997, CNG/LPG, Razmak između elektroda treba namjestiti za pogon na plin, Zamijeniti nakon 15000 km, potreban broj komada 4
|
Nikal Razmak između elektroda 0,8 mm, Zatezni moment 28 Nm, Dimenzija navoja M 14 x 1,25, Duljina navoja 19 mm, Veličina ključa 20,8, Položaj iskre 3 mm, Broj utičnih kontakata 1 -polna(i)
|
Zamjena stavke: 0 241 235 643
F 000 KE0 P47
|
Korisnički brojevi +1, 7900, WR 7 D+, WR 7 DC
|
|
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
BOSCH
0242236576 0 242 236 576
|
|
|
Godina proizvodnje do 03-1997, CNG/LPG, Zamijeniti nakon 30000 km, potreban broj komada 4
|
Iridij Razmak između elektroda 0,7 mm, Zatezni moment 28 Nm, Dimenzija navoja M 14 x 1,25, Duljina navoja 19 mm, Veličina ključa 20,8, Položaj iskre 4 mm, Broj utičnih kontakata 1 -polna(i)
|
|
Korisnički brojevi 9732, WR 7 KI 33 S
|
|
|
BERU by DRiV |
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
BERU by DRiV
UPT8
|
|
|
potreban broj komada 4, opcijski
|
ULTRA TITAN Razmak između elektroda 0,9 mm, Priključna tehnika M4/SAE, Dimenzija navoja M14x1,25, Veličina ključa 21 mm, Kvaliteta/razred Poly-V Tit, 1 elektroda za masu, s ravnim brtvenim sjedištem, Duljina navoja 19 mm, Zatezni moment od 25 Nm, Zatezni moment do 30 Nm, Otpor od 3 kom, Otpor do 10 kom
|
|
|
|
|
DENSO |
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
DENSO
IW20TT
|
|
|
Kôd motora AAM, potreban broj komada 4, CNG/LPG
|
Iridium TT Priključna tehnika Solid SAE, Ø 14 mm, Veličina ključa 20.6, Zatezni moment 22 Nm, Težina 58 g, Modeli po zemljama Japan, 1 elektroda za masu, Srednja elektroda od platine, Duljina navoja 19 mm, Bruto masa 61 g
|
Zamjena stavke: P20PR-P8
P20PR11
P20PR8
VW20
|
Korisnički brojevi 4709, IT09
|
|
|
FEBI BILSTEIN |
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
FEBI BILSTEIN
13515FE 13515
|
|
|
|
Extra Dimenzija vanjskog navoja M14 x 1,25, Duljina navoja 19 mm, Veličina ključa 21, Razmak između elektroda 1 mm, s ravnim brtvenim sjedištem, s 3 elektrode za masu
Proizvode koje isporučujemo treba koristiti samo u skladu
na prijedviđenom upotrebom. Ugradnju sme da obavlja samo
obučeno stručno osoblje. Proizvodi se po pravilu
isporučuju bez uputstva za montažu.
|
|
Korisnički brojevi FLR15UC3A
|
|
|
NGK |
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
NGK
1497
|
|
|
Kôd motora AAM, Razmak između elektroda 0,8 mm
|
LPG Laser Line Veličina ključa 20,8 mm, Dimenzija navoja M14 x 1,25, odvojivi SAE priključak, Srednja elektroda od iridija, CNG/LPG, Preporučeni interval zamjene 60000 km
|
Zamjena stavke: 2347
|
Korisnički brojevi LL2, LPG Laser Line 2, LPG2
|
|
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
NGK
2470
|
|
|
Kôd motora AAM, Razmak između elektroda 0,8 mm
|
V-Line Veličina ključa 20,8 mm, Dimenzija navoja M14 x 1,25, Duljina navoja 19,0 mm, Izvedba priključka M4, Srednja elektroda od nikla, s 3 elektrode za masu, smetnje uklonjene, 1 kom, s ravnim brtvenim sjedištem, Položaj iskre 5,2 mm
|
|
Korisnički brojevi BUR5ET, V-Line 22, VL22
|
|
|
|
|
002|Svjećica za paljenje
NGK
3377
|
|
|
Kôd motora AAM, Razmak između elektroda 0,8 mm
|
Veličina ključa 20,8 mm, Dimenzija navoja M14 x 1,25, Duljina navoja 19,0 mm, Izvedba priključka M4, Srednja elektroda od nikla, s 3 elektrode za masu, smetnje uklonjene, 1 kom, s ravnim brtvenim sjedištem, Položaj iskre 5,2 mm
|
|
Korisnički brojevi BUR5ET
|
|
Show more ...
loading...
|